Ogólne warunki sprzedaży i polityka zwrotów

Ogólne warunki sprzedaży towarów

    • Ogólne warunki sprzedaży mają zastosowanie do umów sprzedaży zawieranych pomiędzy JEAN MUELLER POLSKA Sp. z o.o. zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000046044 (zwaną dalej Sprzedawcą) a Kupującym, chyba że strony w podpisanej umowie postanowią inaczej.
    • W momencie potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia zostaje zawarta umowa z Kupującym. Zamówienie wymaga formy pisemnej i podpisu osoby upoważnionej ze strony Kupującego. Zamówienie powinno zawierać nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres płatnika, adres dostawy, nr telefonu do osoby kontaktowej oraz przedmiot zamówienia w tym typ lub nr katalogowy zamawianego towaru, a także przywołanie nr oferty. Brak podanych informacji wydłuży termin realizacji zamówienia o czas ich uzupełnienia.
    • Terminy realizacji zamówienia podawane są indywidualnie dla każdego zamówienia lub pozycji na zamówieniu.
    • Towar jest wysyłany firmą kurierską DHL do Kupującego o ile nie została ustalona inna forma transportu lub odbioru towarów.
    • Sprzedający pokrywa koszty transportu dla przesyłek nie-paletowych (paczek) o wadze do 30 kg  których wartość przekracza 2.500,00 zł netto.
    • Koszt transportu przesyłek o wartości mniejszej niż 2.500,00 zł./netto i nie przekraczających wagi 30 kg wynosi 31,00 zł. netto.
    • Przesyłki paletowe (EURO-paleta) i ponadgabarytowe są odpłatne niezależnie od wartości zamówienia.
    • W przypadku realizacji przesyłek częściowych których wartość nie przekracza 2.500,00 zł./netto koszty transportu dotyczą każdej z wysyłek.
    • Realizacja zamówienia towaru magazynowego trwa zwykle 1 – 3 dni robocze. W przypadku konieczności sprowadzenia towaru informujemy o przybliżonym terminie dostawy.
    • Oferowane przez Sprzedającego ceny są cenami netto w PLN za 1 sztukę towaru. Na fakturze doliczamy 23% VAT.
    • Większość produktów sprzedawana jest pojedynczo, w opakowaniach jednostkowych.
      W niektórych przypadkach, szczególnie dotyczy to wkładek topikowych, towary sprzedajemy wyłącznie w opakowaniach zbiorczych.
    • Warunki płatności są ustalane indywidualnie. W przypadku braku zapłaty w terminie Sprzedający ma prawo do naliczania odsetek od przeterminowanych należności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wpisania Kupującego na listę nierzetelnych dłużników oraz dochodzenia należności w sądzie.
    • Do czasu nieuregulowania zobowiązań przez Kupującego towar stanowi własność Sprzedawcy.
    • Sprzedawca zastrzega sobie prawo wstrzymania kolejnych dostaw do Kupującego jeśli jego wcześniejsze zobowiązania wobec Sprzedawcy nie zostały uregulowane.
  • W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie podstawą reklamacji jest protokół sporządzony przez przewoźnika.

Zwrot towaru

  • Zwrot towaru jest możliwy wyłącznie wtedy gdy towar nie był używany, posiada oryginalne opakowanie producenta, w terminie nie przekraczającym 30 dni od momentu zakupu towaru czyli wystawienia faktury sprzedaży.
  • Zwrot towaru następuje wyłącznie na koszt Zamawiającego.
  • Zwrot towarów niezgodnych z zamówieniem następuje na koszt Sprzedawcy.
  • Zwrócony towar podlega kontroli przez pracowników magazynu.
  • Na podstawie pozytywnej weryfikacji stanu zwracanych produktów wystawiana jest faktura korygująca.
  • Nie przyjmujemy zwrotów towarów nierotujących sprowadzanych na wyłączne potrzeby Zamawiającego.
  • W przypadku opakowań zbiorczych zwrotowi podlega tylko i wyłącznie pełne opakowanie.
  • Zamiar dokonania zwrotu należy uzgodnić telefonicznie i potwierdzić wiadomością e-mail opiekunowi firmy lub osobie wystawiającej fakturę. Ogólny adres do zgłoszenia zamiaru zwrotu w związku z odstąpieniem od zakupu towaru: info@jeanmueller.pl z dopiskiem ‘zwrot towaru’ i z podaniem nr faktury za zakupiony towar.
  • W przypadku towarów niekompletnych, niezgodnych z zamówieniem bądź uszkodzonych, należy zgłosić do Sprzedającego reklamację wypełniając protokół reklamacyjny: https://jeanmueller.pl/wp-content/uploads/2022/06/protokol_reklamacyjny_jmp.pdf i przysyłając na adres e-mail: reklamacje@jeanmueller.pl  – czas rozpatrzenia reklamacji to  max. 7 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia.
  • W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia (ewentualnie numer WZ-ki lub FV sprzedaży), numer artykułu uszkodzonego towaru, opis usterki oraz zdjęcie.
  • Towar niekompletny to towar, w którym brakuje części, elementów, podzespołów itp. w którymś z dostarczonych towarów.
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszych warunkach zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • Sądem właściwym dla wszelkich sporów wynikających z zawartej ze Sprzedającym umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.